BabyLov3 Merhaba , 3 aylıkken bile tatile gitmiştik, okadar güzel geçmişti ki , kızım sanki tatile ihtiyacımız olduğunu anlayıp hiç yormamıştı bizi.Denize soktuk deniz rahatlatıyor ve çok güzel uyumasını sağlıyor.Güneş kremi , gölge bir yer, yanınıza uygun gördüğünüz yiyeceklerden stoklayın.Umarım gönlünüzce güzel geçer