Merhabalar.
Kızım 4 ay 23 günlük. Akşam 20 20:30 gibi gece uykusuna geçer her zaman ama bu aralar daldıktan tam 1 saat sonra uyanıyor. Kucağıma almıyorum pış pış ve beşiği sallayarak tekrar unutuyorum ama sebebini anlamayadım bunun. Bu uylu bölünmelerinin artmasından korkuyorum. Konu hakkında bilgisi olan var mı?