Oğlum neredeyse 21 aylık olacak şuan son azıları çıkartıyor şu son 2 3 haftadır meme ucunu tutarak uyumaya başladı ve gün içinde de sürekli meme istiyor, 1 hafta öncede odasını ayırdık onun etkisi var mı bilmiyorum. Uykuya dalması eskiye göre çok uzadı çünkü parmaklarından göğsüm kaydıkça uyanıyor. Sizce diş dönemi bitene kadar müdahele etsem mi etmesem mi çünkü önceki diş dönemlerinde de hep yanımda yatmak isterdi sonra normale dönerdik. Ve eğer bu davranışı sizce kesmem gerekiyorsa nasıl kesicem?