Kızlar yaklaşık 20 gün 1 aydır her gece ağlayarak uyanıyo 2-3 kez bazen genelde ilk yatırdığımdan 1 saat sonra falan başlıyor
Acaba normal mi sizde böyle bir durum yaşıyormusunuz not hasta değil
Evde kuranımız var beşiğinin başucunda minik ona ait Kur’anı var cevşeni vardı ama çok çekerek çıkarmaya başladı gözüne falan batırıcak diye korkumdan çıkardım artık takmıyorum anlayamadım çocuğu