yigit-sibl2663 ben ben ben ☝🏻 öncelikle bunu kendinize dert etmeyin çünkü aylarca silikonla emzirip bebişi çok iyi kilo alanlar da var. Yani sosyal medyada sık sık silikon karşıtı gönderiler görüyorsunuzdur elbette silikon olmasa daha iyi ama silikonla emzirmek de ölüm değil yani. Kafanıza bu fikri oturtun rahatlayın biraz önce 💕💕
Biz şöyle bıraktık; bir emzirme danışmanı ile anlaştık online bana dedi ki silikonu unut kafandan sil tutturmaya çalış bebeğe eğer tutmazsa kaşık biberonla ya da eds ile parmak emdirerek ver sütünü veya mamayı. Meme ucu çıkartma aparatı almıştım onunla meme ucunu çıkartıyordum üstüne de süt veya mama damlatıp tutturmaya çalışıyordum sürekli. Emzirme danışmanımızla ilk görüşmeden sonra sildim ama silikonu kafamdan bir daha da hiç elime almadım. Günlerce kan ter içinde tutturmaya çalıştım çok zorlandım ama eme eme alışınca tutmaya başladı kendisi.
Bunların hepsi süreç ve hepsi iyi kötü geçecek sabırlı olun deneyin deneyin deneyin :))