Ozlem1510 Arkadaşlar oğlum 20 günlük oldu uykusunda çok sıçrıyor bir de gözünün bir tanesi sürekli çapaklanıyor fikri olan var mı??
Esraarass Ozlem1510 sıçraması normal kollarını kundak yapın. Çapaklanma için çok bir fikrim yok ama doktorlar göze çay koymayı tavsiye ediyor enfeksiyon var sa
Deletedmom55 Ozlem1510 sıçraması normal bizimde 3 ay oldu gözümüzdeki çapaklanma ve sulanma geçmedi bazı bebeklerin Doğumdan sonra gözyaşı kanalları acılmıyormus bizde bütün doktorlara gittik 1 yasini bekleyin %90 düzeliyor dedi
Safakyuz Ozlem1510 evet benim bebeğim 3 aylık hala sıçrıyo.sıçraması normal yani.yarım kundak yapabilirsiniz geç değil henüz.çapaklanmasıda normal.benimkininde çapaklanıyodu doktor bi damla verdi onu kullandım bi kaç kez geçti.
NhLpRn Sıçrama normal kundak deneyebilirsiniz göz çapağı içinde kaynamış soğutulmuş suyla pamukla temizleyip göz pınarlarına masaj yapabilirsiniz
Deletedmom55 [silindi] doktor nasıl yapıcagımı gösterdi ama ağlatana kadar bastır dedi gerzekalı böyle bir şey olabilir mi ben hafif yapıyorum bastırmıyorum
1902ctn Ozlem1510 çapaklanma için masaj yapın damla geçici yöntem.baş parmak ve işaret parmağı göz pınarlarına yerleştirip aşağıya doğru sağma işlemi yapıyorsunuz 😊