Sevgili anneler selam
Bebeğim 5 ay 23 günlük şu an memeyle büyük bir savaş var emiyor ama nazlı duruyor ağzından çıkarıyor tekrar alıyor ben verince ağlıyor garip bir durum içerisindeyim eskiden deli gibi emmek isteyen çocuğuma ne oldu böyle.
Önerileriniz neler yaşayan varmı bu aylarda