Masaldyg Merhabalar kızlar.. bebeğim 6. Aya yaklaşıyor. 20 gündür falan geceleri çok sık uyanıp emmeye başladı açlıktan uyanmadığının farkındayım sütün yetiyor. Atak haftasından sonra bir hallet oldu. Gece beslenmesini nasıl ayarladınız bu durum normal mi? Her uyandığında meme veriyorum ama bu akışkanlık olur sürekli uya ot diye de korkuyorum. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
BelaCivciv Masaldyg Diş çıkarıyor mu? Ondan dolayı da emmek istiyorlar sürekli, ağrısına iyi geliyor emmek. Belki ondandır
hhacerozer Masaldyg benim bebeğim de geceleri çok güzel uyuyodu ta kiii 5,5 aylık olana kadar sürekli kalkmaya başladı şuan 8,5 aylık dişdenmiş sanırım yeni dişi çıktı uykuları biraz daha arttı sanki az kalkmsya başladı öyle olabilir belki sizinde
Masaldyg BelaCivciv evet çıkarıyor bence tüm belirtileri var diş ile ilgili. Peki diş çıktıktan sonra düzeliyor mu bu emme işi