Selam anneler 1 yaştan sesleniyorum iştahı yemesi yolunda giden bebeğim 2 3 haftadır tam tersi oldu güç bela yediriyorum bazen yediremiyorım tabi zorlamak istemediğim için genelde her şeyi yerdi sıkıntı yaşamazdım şimdi sevdiği yemeği bile 4 5 kaşıktan sonra ağzından çıkarıyor aranızda yaşayan var mı valla ne yapacağımı şaşırdım her öğün eziyet ve üzülüyorum yemiyor diye