Naciyeylmz Emerek ve sallayrak uyuyo geceleri kalkıyor alıştığı için mi yoksa geceleri kalkıyorlar mi
Busramaden Naciyeylmz alıstıgı ıcın kalkıyo acıkmaz artık 1 yasından ıtıbaren aclıkdan degıl alıskanlıkdan kalkıyolar
Zlm Naciyeylmz ben azaltarak bırakmıştım ayakta yada kucakta salliyodum önce hızını azalttım sonra yanıma yatırıp piş pis yaptım ilk piş pis biraz şallar gibi idi sonra yavaşça azalttım öyle bıraktım iki ay sürdü ama 😄
Zlm Naciyeylmz mama aliyodu biberonla gece beslenmesini direk kestim uyandığında uyutmaya çalıştım yada su verdim öyle yatırdım birkaç gece uykusuz geçti ama alıştı