Arkadaşlar aksesuar meme ameliyatı olan var mı? Süreciniz nasıldı, kolay iyilesebildiniz mi? Neler yaptınız biraz bilgi verebilirseniz çok sevinirim 🙏🏻 ameliyat olalı 8 gün oldu ben günden güne daha kötü oldum kollarım kalkmıyor ağrıdan. Siz neler yaptınız nasıl iyilestiniz? 😥🙏🏻