Adenmoms68 sezaryen dikişiniz heralde demi alttan dikiş sanırım pişik falan olmaz. Öncelikle karnınızı güzelce temizleyin veya duş alın. Duş esnasında göbek üstünden bol sabunlu su akıtın parmaklarınızla hafif ovalayın. Sonra temiz olduğuna emin olduğunuz bir bezle iyice kurulayın asla bastırmayın. Kremi çok ıslak kalmayacak şekilde sürün (arko tüp krem öneririm). Mümkünse kremi sürdükten sonra havalandırın dikişlerinizi krem sürme işlemini günde 2 kere uygulayın ama dikiş yerinin muhakkak temiz kuru olmasına özen gösterin