4 ay 20 günlük bebeğim sadece gündüz 2.5. saat yatiyor gece 12 de uyur sabah 6.30 gibi uyanır bu durum bana tuhaf geldi doktora gittik .doktorda normal dedi ama benim inanın hiç birşeye yapmaya zamanım olmuyor dogdgundan beri uykusu az gazlı zamanları gece 3-4 de çok uyuduğum oldu 3.5 aya kadarda böyle geçti . Çok yoruluyorum ne önerirsiniz lütfen yardım 🙏uyutmaya çalıştığında sürekli agliyor