watermelonlove Meme sonlandırma sonrasında memede olan sütü nasıl bitirdiniz? Göğüslerinizde ağrı, süt birikmesi, mastit vs oldunuz mu? Sağım mı yaptınız yoksa ilaçla süt kesilmesi sağlanıyor mu?
Derya-Anne watermelonlove benim sütüm baya az olduğu için pek ağrı sızı olmado sadece arada bazen ufak bir sanki giriyo iğne batığı gibi sonra geçiyor 5 gün oldu emzirmeyi bırakalı
Benisahtesevme2 watermelonlove bır ayı gectı bırakalı üçüncü gün şiştiğini hissettim elimle bıraz sağdım ve buz koydum daha da sorun yaşamadım şükür
watermelonlove coktepkiliyim memeyi sonlandırdım pazar günü memeye dokununca ağrıyor mastit olurum diye korkuyorum bu süt nasıl bitiyor onu merak ediyorum sağım yapınca salgılamaya devam eder mi ya da ilaç felan mı kullanmak gerekiyor
watermelonlove Benisahtesevme2 buz hazneleri var bazı ilaçlar için yanında veriliyor onu tutsam biraz fayda eder mi siz buzu nasıl koydunuz direk memeye mi
Derya-Anne watermelonlove 2021 temmuz doğumlu o zaman dimi benim oğlumla 1 hafta var aralarında biz 1 Ağustos 2021 doğumluyuz