ahmt_bebek6 Merhaba hanımlar size bişey sorucam oğlumun doğum günü yaklaşıyor ancak doğum günü pastaları 1000 TL olmuş acaba Tahtakale şeker hamurlu istenilen görünümde sipariş alıyormu bilgisi olan yazabilirmi
tatlibiranneo ahmt_bebek6 bin tl mi benim de oğlumun doğum günü yaklaşıyor geçen sordum 25 kişiliği 400 tl ama pastaları harika gerçekten şok oldum şu an 1000 TLye
Birdunyabircennetannesi ahmt_bebek6 Kendim yaptım geçen sene dışarda yapılanlardan daha güzel oldu Sizde bence kendiniz yapın yazık 1000 TL ne yahu kafayı yediler iyice
Mrvsmt2502 ahmt_bebek6 bir tavsiyede bulunayım yenilebilir kağıt al üstüne istediğin fotoğrafı bastır. Evde büyük borcama pandispanya yap kreması ve krem şantisini yap üstüne fotoğrafı koyup kremşanti ile süsle 💐
ahmt_bebek6 momybaby evet ya 30 kişilik yaptırmak istedim 1000 TL burada kendim yapmayı düşündüm ama figürleri falan beceremem gibi geldi😂siz şeker hamurlumu yaptınız
momybaby ahmt_bebek6 evet 1.yas gununde şeker hamurlu yaptim. mickey mouse du konsept. pastasi. kolaydi. mickey in kafasını yaptim. onune koydm. asiri kolaydi. birde ustune mickeyli satılan seyler vardi kürdanli. onlari koydm. herkes cok begendi. bu yil ki 2.yas gununde ise bohem bi pasta yaptm. hani şu disinda pasta keki gozukuyor hafif. o tarz yaptım. onu da herkes begendi.
ahmt_bebek6 tatlibiranneo kazıklamaya çalışıyorlar galiba beni 🤭şeker hamurlumuydu sizin pastanız varmı görüntüsü
Karpuzlufistiksarma tatlibiranneo 7 ay önce istanbulda bizede 700-800 tl demişlerdi bazı yerler çok kazık malesef
tatlibiranneo ahmt_bebek6 yok şeker hamuru değil galiba ben tam anlamıyorum bu pastayı kendileri yapıyor ben de bunu attım direk ne kadara yapıyorsunuz dedim 25 kişilik 400 TL dedi
ahmt_bebek6 Birdunyabircennetannesi aynen öyle gerçekten daha çocuğun kıyafetiydi balonuydu süslemesiydi aşırı olucak bi doğum günü için nasıl yaptınız varmı görüntüsü pastanın
ahmt_bebek6 tatlibiranneo aynen şeker hamurlu bi pasta bu gerçekten düşünme aşamasındaydım sizinkini duyduktan sonra yaptırmayacağım oraya kazıklayacak kadın beni ayıptır be 🤦🏻♀️
ahmt_bebek6 tatlibiranneo Tahtakale diye bi mağaza var anladığım kadarıyla her yerde olmuyor😂 migrosun büyük hali gibi düşünün marketti fırın bölümü kıyafet falan oluyor içinde büyük bi mağaza yani
tatlibiranneo ahmt_bebek6 yok burada hiç duymadım ama çevrenizde yine daha iyi fiyata yaptırabilirsiniz bence pastayı
ahmt_bebek6 Birdunyabircennetannesi çok güzel olmuş ellerinize sağlık 1000 TL verene kadar mantıklı harfli pasta