Kizlar bı kez içmiştim Mehmet efendi colombian diye hatırlıyorum hafifti tadı beğendim. Aromalılari da varmış aliym diyorum baya pahalı ya bakıyorum bakıyorum Trendyol indiriminden kahve dünyasının aromalilarini alırsam çok fazla fark cikmiyo. File migros Özdilekten baktım. Aldığınız daha uygun bı yer var mı ya 🤦