Duru18- Sabahları uyandığımda mide bulantısı yaşıyorum öğürme hissi geliyor ve bazen istifra ediyorum. Bu bir süredir var ve nedenini anlayamadım. Buarada düzenli regl görüyorum hamilelik ihtimali dışında bir şikayetim var, bu durumu yaşayan var mı ?
pasaklisinkukuli Duru18- bnm başım dönüyo emzirken bence uyumadan tatlı bişeyler ye yat süt üretşeken şekerin düşüyor olabilir
sunflower01 Duru18- bende mide ekşimesi başladı emzirme döneminde neden oluyor acaba ve bazen de mide bulantısı yaşıyorum 😔😔 reflü mu diye korku bazen geçmiş olsun bu arada
aysegul9323 Duru18- sizinle aynı durumu ben de yaşıyorum. Sabahları mide bulantısı ve geğirme hissi var sürekli. Doğum sonrası henüz adet görmedim, hamile miyim diye çok korktum test yaptım negatif. Ben de Solgar kullanıyorum. Sorununuz geçti mi?
Duru18- pasaklisinkukuli çok enteresan demek ki vücut bir reaksiyon gösteriyor, gece emzirmeye kalkınca tatlı birşey yiyorum hemen 🙏🏻
Duru18- sunflower01 çok teşekkür ederim 🙏🏻sizede geçmiş olsun, bende anlamadım ama aşırı midem bulanıyor bazen ve bu durum en az 1 aydır var bende
sunflower01 Duru18- bende 2 ay olcak bazen düşünüyorum endoskopi mi olsam diye korkmuyor değilim doğrusu. Yan pozisyonda emzirirken oldu kalıcı kaldi sanirim teşekkür ederim
Duru18- sunflower01 bende korkmaya başladım çünkü geçer diye bekledikçe geçmedi.. sabahları boş mideyle o kadar içim kalkıyor ki midemdeki su çıkıyor resmen😔
sunflower01 Duru18- psikolojik de olabilir belki. Demir ilaçları kullanıyorsanız o da yapablir ama yine de soru işareti kalsin istemiyorum diyorsanız doktora bir görünün
Duru18- sunflower01 psikolojik olabileceğini bende düşündüm 😑 ne zaman kaygılansam daha çok oluyor çünkü
Tgkaneses Benin midem de bulanıyor ama bn sebebinü biliyorum beslenme düzenim bozuldu 32 öğün yiyorum oğlum emiyor sürekli 😄
Duru18- Masalkizinannesi kan ilacı kullanmıyorum ama brewers yeast kullanıyorum, birde bestlak damla kullanıyordum belki bestlak yapıyordur diye bıraktım kullanmayı ama hala geçmedi
Duru18- aysegul9323 bestlak damlayı bıraktıktan sonra bulantı azaldı ama sanırım birde psikolojik.. kendimi iyi hissettiğim zaman olmuyor. Sizdede psikolojik bir durum var mı
aysegul9323 Duru18- aslında psikolojik olarak etkileyecek bi şey olmadı. Ama yorgunluk ve uykusuzluk oluyor ister istemez belki o tetikliyordur. Ama psikoloji konusunda çok haklısınız, pek mümkün değil ama acaba hamile miyim diye düşüncelerle geçirdiğim o 2 gün daha fazla bulantım oldu🙈
Duru18- aysegul9323 aysegul9323 bende aynı düşüncedeydim🙈 ama hamileyken bile bu kadar mide bulantısı kusma olmamıştı.. inşallahh geçer sizinde🙏🏻 çalışan bir insan olarak aylardır evdeyim, tabii dışarıdada geziyoruzz ama evde durmak pek bana göre değil🙈
aysegul9323 Duru18- doğru söylüyosunuz ben de çalışan bir insandım şimdi evdeyim. Bir de alerjik bebeğim var kilo vs biraz sıkıntılı. Ben haftalardır alerji diyetindeyim falan derken belki de stres yaptım farketmeden.