Kızlar 3 aylık bebeğimin kilosu 5.700 geldi çok mu düşük doğum kilosu 3.100 süt alerjimiz var ve benim sütüm yok alerji maması kullanıyoruz daha doğrusu içmiyo sinirlerim bozuk napıcam bilmiyorum mama değiştirdim türlü şeyler dedim yok almıyo mahvoldum😮💨kiloda bugün öle olunca sınırda dedi doktor napim içmiyo