Ocakmeselesii16 Ya kızım 2 yaşında idrar yaparken acı yanma hissediyor ağlıyor gösteriyor. İdrar torbası verdi doktor tahlil için başaramadım bir türlü yaa nasıl yapacağız? Var mı yapanlar
merve5561 Ocakmeselesii16 ben de becerememiştim canım hastanede hemşire taktı Yardımcı olurlar rica etsen