Kızlar 4 ay 17 günlük bebeğimm sürekli bağırıyor 🙄
Yani öyle ağlama gibi değil ama sadece bağırıyor.
Oyuncak veriyorum yine bağırıyor, kucağıma alıyorum biraz susuyor. Sonra tekrar başlıyor bağırmaya 🙄
Saatlerce susmak bilmiyor sadece bağırıyor ilginç bı şekilde. Anlamadım neden olduğunu.. Sizinde böyle mi bebekleriniz