Bebeğim 4 aylık bugün genel kontrol için götürdük öksürük var biraz da boğazları kızarık artık su vermeye başlayabilirsiniz dedi hemde şurup içtikten sonra 2,3 çay kaşığı ver ağzındakini de alır dedi havalar da ısınmaya başladı verebilirsin artık gelişimi de iyi dedi. Ama ebem kesinlikle su verme bebeğinin sağlığını düşünüyorsan 6 aya kadar sadece anne sütü ver başka su felan verme diyor. Kafam allak bullak oldu 😂 biraz da takıntılıyım sanırım bu konularda. Çevremde çoğu kişi yeni doğduğundan beri su vermem gerektiğini söylüyordu ama ben vermiyordum. 4 aylıkken doktoru suya başlayın diyen yada su verme konusunda düşünceniz ne bir anne olarak merak ediyorum