Zynpdlcftc Kızlar merhaba ben 4 gün önce sezeryan doğum yaptım tartıya çıktığımda 1,5 kilo verdiğimi görüyorum bi şok yaşadım ödemim de fazla ayaklarım davul gibi sizce neden öyle oldu benim gibi olan var mı sonradan gidiyor mu
Gulceninannesi25 Zynpdlcftc daha çok yeni emzirmeye de başlayınca gidecektir hiç takmayın kafanıza bol bol dinlenip toparlanın
Keremikobayky Zynpdlcftc yatıp dinlen ayaklarını dik yukarı canım özellikle emzirirken salık tutma ayaklarını çok gezinme mümkün olduğunca yat. Bende aynı senin gibiydim 3buçuk kilo çocuk doğurdum doğumdan 4 gün sonra sadece 4 kilo azalmıştım doğuma girdiğim kilodan ayak bileklerim bacak kadar kalınlaşmıştı ve o ödemle şişlikle bacaklarım hep çatladı bol su iç duvara dik bacaklarını
tugbaiklkm Zynpdlcftc gidiyo rahat ol ben şuan 58 kg oldum bebegim 1 yaşında 75 ile doğuma gittim 60 kg idi gebe öncesi emzirdigin sürece kendiliğinden gidiyo
melike567 Zynpdlcftc normal doğum yaptım 1 hafta sonra tartildim 10 kilo gitmiş 16 kilo almıştım 1 kilo daha vermisim bugün tartildim
Kusbusra Yatarken ayağının altına yastık koy benim de çok şişmişti 4 5 güne anca indi ayaklarım otururken falan ayağını yüksekte tutmaya çalış
Gamzeemre Zynpdlcftc ben iki aya eski kiloma döndüm asla diyet yapmayı beceren biri değilim kendi kendine gitti ama eski kilomdan da memnun değilim 🥲😂 63 kiloyum
Gamzeemre Zynpdlcftc genelde cevremdekiler hep veriyor ben de sizin gibi dert ettim ama etmeyin ödem onlar gider