Serenaay Bakla yemeğinin zararlı olduğunu bilmiyordum bugün 2 3 çatal tadına baktım yoğurtlu yedim emziriyorum bebeğim 3 aylık zehirleyebiliyormuş her hangi bir sıkıntı yaratır mı acaba🥲
Fatmanur41 Serenaay ilk defa duyuyorum bunu emziriyorum ve geçen bende yedim ama diyetisyenim veriyo listemde zararlı olsa vericeğini düşünmüyorum
Yarim_Kilo_Kiyma Serenaay Favizim yani enzim hastalığı var ise zehirler Allah korusun daha kötü sonuçlar çıkabilir. Ben hamile iken hep yedim, şimdide hamileyim ve oğlumu emziriyorum çok şükür bir sıkıntım olmadı
Beybisibeybisi Serenaay yenmez diye biliyorum 2 yasa kadar favizim den dolayı ama yediyseni zaten artik yapicak birsey yok.belki ilk sutu sagip dokebilirsiniz
ilkannelik_30 Serenaay bebek doğunca zararlı emzirirkende gaz yapıyor sadece bende yedim çünkü doktor bebeğe 2 yaşa kadar verme dedi sen yeme demedi ama bende yemiyorum yediğimdr sancı oluyor bebekte bende de gaz oluyor
Serenaay Fatmanur41 evet bende ilk defa duydum o yüzden endişe duydum normalde yemem ama bugün bi tadına bakayım dedim endişe duydum
Serenaay ilkannelik_30 Anladım çok panik biriyim o yüzden öğrenmek istedim 🤦🏼♀️ Zaten sadece 2 3 çatal yedim sonrasında endişe duydum
Yarim_Kilo_Kiyma Serenaay Hayır söylenmiyor, özel test olması gerekiyor diye biliyorum. Ama çoçuklara da 2 yaştan sonrasında verilmesi uygun
Serenaay Yarim_Kilo_Kiyma Anladım teşekkür ederim yarın emin olmak için doktorla görüşeyim en iyisi🙏🏻