Suragurler cok uzuldum gercekten ucuk bebekler icin tehlikeli diye biliyorum kimden bulasti acaba cevrenizde ucugu olan birisi varmı benim eltimin oglu dudaginda ucuk oldugi halde kizimi optu bende opme diye uyardim butun aile beni linc etmisti ne kadar için kotu herseyden huylaniyosun diye bence siz alin doktora goturun muayne etsin belkide ucuk degildir