Depremde evimiz ağır hasarlıydı kredi ile almıştık , neyse deprem sigortamız ve konut sigortasından bir miktar para aldık şimdi az önce bir baktım itiraz etmiş binadan biri ve orta hasarlıya dönüştürülmüş şimdi o evde yaşayan biz o evde asla oturamayız zaten şimdi gelelim asıl soruya bu şartlarda biz toki alabiliyomuyuz , sigortadan aldığımız para ne olacak