Kızlar selam. 32 yasındayım bi 12 senedir sigara içiyorum. Bi tek hamileyken bıraktım. Biliyorum zararlı😅 elektronik sigaraya geçtik 3-4 ay once. Vozol kullanıyoruz. Hiç normal sigara içmedik bu süreçte. Midemiz almıyor yani istesekte içemiyoruz. Ama eşimde de bende de sürekli bi halsizlik bi baş agrısı mevcut. Acaba sigaradan mı diye düşünüyoruz. Bunu yaşayan var mı?