selambensid alerjiye benziyor bence . Çünkü ben de geçen yaz neye olduğunu çözemediğim ve haftalarca çektiğim bı alerjiyle uğraşmıştım . Aşırı olmasa da kasiniyordu. Kasiyinca da o nokta gibi alan böyle genişleyip kocaman oluyordu . Diz kapağı , dirseklerde başlayıp yayılmıştı. Doktor Güneş alerjisi olabilir dedi . Cidden de o sıralar çok uzun süre maruz kalıyordum . Ama emin de olamadım hiç .