Yarensmom- Beraninannesii sağlık ocağında aletleri yokmuş hastaneye gidin isterseniz verin dediler emin olamadım
Beraninannesii Yarensmom- Sağlık ocağı yapmiyormus çocuk doktoru yapıyormuş bizede öyle söylediler . Çocuk doktoruna gittiğimizde 12.ci aya kadar yapılabilir demişti. Biz verdik yine değerlerine bakıldı B12’si yüksek çıktı onu takibe aldılar.