Bir tane abiyem vardı daha yeni almıştım sonrasında düğün ertelenince ben de elbise konusunda kararsız kalınca elimdeki elbiseyi satmak istedim gardropsa yükledim ben bu elbiseyi 1000 TL’ye aldım alacak kişi de depremzede olduğunu ve Mezuniyette giyeceğini söyleyerek yalvar yakar fiyatını çok uyguna aldı Salı günü mezuniyetim var dedi ,benim de bu parayla bir ihtiyacımı almak gibi bir düşüncem vardı elbise kıza teslim edildi ben de rica ettim siparişi onaylar mısınız diye kız sürekli uygulamaya giriyorsun mesajıma cevap vermiyor ben bu ürünü kargoya verene kadar her gün her dakika mesaj attı şimdi ise siparişi onayla diyorum mesajıma cevap vermiyor siparişi onaylamıyor benim korkumda şu bu kız Salı günü bu elbiseyi giyip mezuniyete katılıp sonrasında da bu elbiseyi bana iade ederse diye düşünüyorum ay sinir oldum vallahi o kadar hakka giriyorlar ki kadın saniye başı giriyor bir mesajıma cevap vermiyor ya sinir oldum gardrop uygulamasına yazıyorum üç gün içinde onaylanır diyor ya ozamana kadar kadın geri iade ederse ben nereden anlayacağım Onun Salı günü bu elbise giyip giymediğini