Verammmm Kızlar sağlık ocağında betam 170 çıktı kaç haftalık gebelik olur ne zaman kadın doğuma gitmem gerekir 🙈
Karaadas Verammmm ben 1200 ile gitmiştim 5 haftalıktı regl dönemine göre değişir canım belki geç döllenmedir doktora gitmeden bilemezsin ama hamileliğin var allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 👏🫶🙏
dg1ozge Kaç haftalık olduğunuz betaya göre hesaplanmaz. Son adet tarihinizin başlangıç gününü esas alarak hesaplayabilirsiniz, hayırlı olsun. 🌺