Elizannn3 Kızlar merhaba 1 ayda 2 kere adet oluyorum 1 hafta bitiyorum 1 hafta normal sonra 2. Hafta tekrar oluyorum bu hamileliğimden sonra böyle ilerledi normal mi bu düzensizlik yaşayan var mı acaba ?
minikMarquez Elizannn3 benimde aşırı düzensiz sizin gibiydim sorma düzeldi ama hala tarih olarak bir şey yapamadım bazen ayın sonu başı ortası çok düzensizleşti
Elizannn3 Karaadas minikMarquez Teşekkür ederim ❤️ İnşallah benimde öyle olur ya doktora gideyim diyorum pek bir şey diyeceğinide sanmıyorum sizlerede sorayım dedim
Karaadas Elizannn3 bin değer altına belki kimyasal gebeliktir diye onay vermiyolar 2 gün sonra tekrar test istiyolar değer 2 katına çıkması gerekiyo bin üzerine ulaştığında gebeliği onaylıyolar canım