Deryamaysa Hanımlar bebeğime yalnız bakıyorum güzel bir analucağıja ihitiyackm var. Kullanıp memnun kaldığınız ürün varsa yazar öısınız? Babyjörn çok pahalı? Onun yerine me alabilirim kaliteli sağlam? Lütfen yardım … şimdiden teşekkürler
benkosarim Deryamaysa 6 ay falan anca kullanıyor sonrasında dönme ve sürekli bacaklarını hızlı hızlı vurma durumu oluyor yani o kadar pahalı bir şey almaya gerek yok bence bİM’e gelenler falan da gayet iyi oluyor tavsiye ederim
NariNariKiminYari Deryamaysa bildiğim kadarıyla babyjörn gibi farklı daha uygun markalar var onlara bakabilirsiniz benim elim ayağım olmuştu
NariNariKiminYari Deryamaysa ben babyjörn almıştım yürüyene kadar duruyordu içinde yürüdükten sonra kendi oturup sallanmaya başladı şimdi 2 yaşında bıraksam hala oynar zarar gelmesin diye kaldırdım ablama vereceğim duşa girerken yemek temizlik yaparken koyuyordum işimi hallediyordum arkadaşım muadilini almıştı bi sorup yazayım canım sana
NariNariKiminYari NariNariKiminYari mamma smile kullanıyormuş benimkiyle arasındaki tek fark babyjörn daha hassas en ufak harekette sallanıyor