Ecebayss bizimde öyle 9 aya yeni girdik ama hala devam ediyor. Babası bile öksürse korkup sarılıyor ama ağlama yok bizde . Sadece sıkı sıkı sarılıyor. Anlamadım da korkulacak bişey yok aslında sessiz sakin bi aileyiz çevremizde bağıran da yok ama sanırım algıları çok açıldığının farkına varamadılar belki o yüzden korkuyorlar. Abisi de korkuyor hala karanlıktan felan oda 9 yaşında ışıksız bizsiz uyumaz ben uyuyayım öyle gidin diyor 🤷🏼♀️ anlatıyorum konuşuyorum sürekli ama aşamadık 🤯