Merhaba kızlar 4 aylik kızım var bugün aşı için sağlık ocağına gittik boyu kilosu hersey yerinde , normal kilosu biraz fazla bile ama baş çevresi biraz küçük kalmış 6 aylıkken bir daha bakalım dediler çok korktum gelişimi davranışları gayet normal ilerliyor aslında genetik olarak da olabilirmiş daha önce başınıza geldi mi normali 40 olmasi gerekirken bizim baş çevremiz 39.5 çıktı çok huzursuz oldum