Prensesannesi_24 Arkadaşlar mayalı hamur yaptım 2 saat dinlendi içini de hazırladım ben biraz fazla yaptım acaba piştikten sonra birazını buzluga atabilir miyim birsey olur mu
TheBaby Prensesannesi_24 Ben hee zaman atarım misafir gelince hazır olsun diye. Tüm hamur işlerini. Çıkarınca çözüldüktem sonra fırında 1 dakika tutun ilk günkü gibi tazecik oluyor
Gnsdrn Prensesannesi_24 ben yaptıgım yemekleri bıle fazla yapıp atıyorum. Evde bebegımle tekken cıkarıp ısıtıyorum cok pratik oluyor.
Show_must_go_on Prensesannesi_24 Ben özellikle yapıp buzluğa atıyorum misafir geldiğinde hemen çıkartıyorum tazecik kalıyor ☺️