Glshtym Hanımlar merhaba kızım 13 aylık hala yürümuyo koltuklara tutunup yürüyor ama parmak ucunda yürümesi ve parmak ucuna basmaması için ne yapabilirim fikirlerinize açığım
Deletedmom_61 Glshtym kızım 17 .ayında az az bıraktı öyle yürümeyi vicco ilk adım ayakkabıyı kullandıktan sonra düzeldi bayağı asla ihmal etmeyin mutlaka alım
Glshtym Deletedmom_61 onuncu ayından beri giydiriyorum parmak ucuna bastığı için topuk kısmından ayakkabı hemen çıkıyor
Deletedmom_61 Glshtym yaaa kiyamam benim kıza keşke önce alsaydım dedim bı kaç gün ucuna bastı hatta parmakları içinde kızarmış beyazlamış sonra hep topuğuna bastı zamanla alışır inşallah