Rumukcum şimdi 4,5 aylık bebeğim doktordan geldik. Öksürük şikayetiyle. Biz grip olduk ailecek ona da geçti. Öncelikle doktora gidin altındaki nedene bakılsın. İlerlemesin sonra Allah korusun bronşit vs ciğerlere inerse her üşütmesinde hep sıkıntı olur iyi takip et. Doktor baktı enfeksiyon var mı diye kulaklarda-boğazda-solunum nasıl ciğerleri dinledi ve ona göre ilaç yazdı çok şükür temiz çıktı antibiyotik vermedi iburamin zero yazdı 0.25 ml verilecek. Ateş çok önemli koltuk altından 38 olursa hemen gel dedi. Enfeksiyon olmadığı için şuan öksürmesi önemli değil dedi. Belki bir faydam olur diye yazdım çünkü dün gece öksürüyorudu buraya yazdım kimse dönmedi 🥺
Bir de hakiki zeytinyağına 4-5 diş sarımsak doğra 1 gün beklet sonra bebeğin ayak altına sür kalın çorap giydir öksürüğe çok iyi geliyormuş.