silad70 Emzik istediklerini biliyorum mamadan sonra ağlayınca boş biboronu gayet tutuyolar ama emzik tutmuyolar avent, damaklı , kauçuk , kiraz hepsini Denedim ama yok almıyorlar bu emziği deniycrm bide sizce tutarlar mı kullanan var mı aranızda.?
Gamzeeyigun silad70 bende her türlü emzigi denedim almayınca hiç birini almıyo bunuda denedim heh tuttu dedim 1 kere emdi bir daha yine yüzüne bakmadı daha da uğraşmadim
Mrvsmt2502 silad70 emmiyorlarsa zorlamayın ikiz oldupu içln ihtiyacınız var gibi düşünüyorsunuz ama bu seferde uyurken düştüğünde ağlayacaklar
Oburiks silad70 burada kafayı yemelik bir durum yok emzik emmiyorsa zorlmamamk lazım benim bebegimde emzik tutmaz biberon tutar gece ağzına veririm öyle uyur
silad70 Gamzeeyigun ikiz olmasalar bende uğraşmam hiç ama mecburum susmayınca biberon emziği mi çıkarıp oraya parmağımı sıkıştırıp onu emzirtiriyprum
Shewolff silad70 valla bacım ben maskenin lastiğini kesip emziğin kenarlarına taktım sonra da onu maske taktiği ile kulaklarına geçirdim bir iki öğürdü sonra tuttu 😂avent almıştım bu arada
Havvabukre silad70 kaç aylıklar bebekler. Benim kızımda tutmamıştı ilk zaman 4.ayı bitince tuttu emzik
Shewolff silad70 valla işe yaradı şuan o kadar rahat ki emzik ağlıyor veriyorum susuyor yoruluyorum paçamdan düşmüyor ağzına koyuyorum kendi kendine dalıyor bir yerlere uyurken veriyorum bana gerek kalmıyor 😂😂😂
bakkalemzigi Ben attığınız emziği denedim Philips denedim tutmadı , bakkal emziği tutuyor şuan sadece 😂
TalentedMom silad70 tomme tippenin emzikleri çok iyi ben oğluma hep emziği aldım çok rahat tuttu ohilşps den daha iyi bence
mrv26 silad70 ben denedim oğlum 3 aylıktı ama büyük geldi ağzına emmedi normalde yarı damaklı kullanıyorduk bunu da deneyelim diye almıştık amaa malesef damaklı kadar beğenmedi