Wyz anlayabiliyorum. Bebeğim ilk doğduğundan beri çok kusuyor reflü uyuduğu zaman bile nefes alıyor mu diye kontrol ediyordum kontrol manyaklığım bana zarar verdi bıraktım. Endişe duyduğum an bırakıyorum akışa, ne kadar gergin endişeli anne o kadar gergin ve endişeli Bebek demek. İnan’ın korkunun enerjisi o kadar yüksek ki onu yayınca başımıza geliyor. Hem bebeğiniz için hem kendiniz için rahat olmayı deneyin siz terleyince hemen hasta oluyor musunuz hayır bebekte olmaz :)