Beraninannesii bence daha kısa kollu zamanı gelmedi çoğu yerde ya. Yani gününe göre de değişiyor aslında, hava güneşli iyi bile olsa ince uzun kollu giydiriyorum,mutlaka da yanıma kalın üst alırım olur yani, çok çabuk usuyorlar, ince bere de olur mutlaka. Sehrimde bu hafta gündüzleri hava iyi akşama doğru hep yağışlı mesela dengesiz. Evin içinde de sweat giyiyor,