Elisaminannesi Hanımlar buz lazere gidiyorum ikinci seansim vücudum berbat oldu inanılmaz kaşınıyor cok fazla şişti ve kizardi sanki kurdesen döküntü gibi oldu acile gittim alerji dedi krem hap verdi başına gelen var mı berbat bi haldeyim aglaycam
MelindaMelisa Elisaminannesi Benimde başıma gelmişti.Cildiye uzmanı alerji bir daha yaptırma dedi.Yaptırmadım
BarlasMomm Elisaminannesi hic basima gelmedi cihazindan mikrop falan mi kaptiniz acaba hijyenik degilse. Benim kizariklik bile anlik olup geciyor hemen
_YanakReisinAnnesii Elisaminannesi 6 seans olacak nerdeyse hiç başıma gelmedi çok hassas olduğum halde . Yuksek ihtimalle sizin vücudunuz tepki vermiş alerji gibi.
Elisaminannesi MelindaMelisa yaaa ama çöl istiyordum lazeri başka çözüm yolu yol size de geçmiş olsun
Elisaminannesi Deross__ peki cok kotumuydu benim ki korkunç derecede oldu ben de korktum görünce aşırı da kaşınma var devam ettiniz mi lazere tekrar
Elisaminannesi BarlasMomm bilmiyorum o da geldi aklıma olabilir vücudunu gören noldu sana diyor şok oluyor
BarlasMomm Elisaminannesi siz gittiginiz yere soyleyin. Sizin gozunuzun onunde silsinler makineyi bana mikrop kapmis gibi geldi
Elisaminannesi BarlasMomm haberi var konuştum canin o da bayagi sok oldu görünce ilk kez boylr bisey gördüm dedi
Benisahtesevme2 Çok fazla lazer deneyımım oldu ama bu normal değil sanırım cıldınız buna alerjı gosterdı