Kızlar 47 günlük çift yumurta ikizlerim var maalesef sütüm yetmediği için ve meme reddi yaşadıgımız için mama veriyorum.
İlk etapta aptamil kullanıyorduk ama aptamil içerik olarak çocuklarıma iyi gelmedi ve biranda şişirdi ayrıca çok gaz yaptı.
Değiştirip sma optipro aldık oğlum için sorun yok ama kızım kabızlık sorunu yaşıyor ve aptamilde 90-110cc arası yiyen kız sma’ya geçince 60-70 cc arasında yemeye başladı. Mama önerileriniz ve içeriğine güvendiğiniz mamalar varmı lütfen yardımcı olabilirmisiniz