Birbebisannesi Merhabalar 70 günlüğüz bizim İlk günden beri hipp mama desteğimiz var hemde emiyor hangi mamayı kullanıyorsunuz. Faydasını gördünüz mü
[silindi] Birbebisannesi Hipp ile başladım, doymadığını fark ettim. Sindirimi en kolay mama çünkü şu an sma comfort kullanıyorum. Kilo alımı gayet iyi 🤗
dgn-adl1 Birbebisannesi sma optipro önerdi doktorumuz gece bitti fark edemedşm Bebelac aldım nebeğimde alerji yaptı o yüzden hemen tekrar sma optipro ya döndük memnunum şimdilik bi sorun yok 🌸