Sevgili anneler kizim temmuzda 4 yaşına basacak ben şuan çalışmıyorum ancak calissamda calismasamda kizimi yarım gün kreşe başlatmak istiyorum eylul gibi çünkü evde ona yetmediğini düşünüyorum akranlariyla iletişim kurşun istiyorum eryaman ve elvankennte bilginiz olan bir kreş varmi ve fiyatlar nedid