Merhaba kızlar Oğlum 17 aylık 1aya yakın süredir ishal kac defa götürdük doktora rota test falan yaptilar bisey cikmadi en son bir doktor hazimsizlik testi yapti ve sonuç pozitif şimdi başka bir doktora yonlendirdi testler yapılacakmış daha önce basina gelen var mı çok tedirgin oldum