kuzeyildizi hayır tabiki. Bebeği yatağa koydunuz ağlamaya başladı diyelim, 3 dakika boyunca yatakta sakinleştirmeye çalışıyorsunuz ve sakinleşmezse kucağa alıp sakinleştiriyorsunuz. Bebek sakinleşti yatağa bıraktınız ağladı tekrar aynı yöntem. Yani 45 dk uğraşıyorsunuz ve bebek hep ağlıyor. Bu tabi bebekten bebeğe değişir benimki hiç ağlamadı mesela