Kızlar emziriyorum 3 aylık bebeğim var şimdi karpuz zamanı gelince yememek elde değil artık sıcaklar da başlıyor soğuk içecek içmicez mi yemicez mi? Sen soğuk yeme bebeği üşütürsün diyorlar soğuk içme bebeğe sütün soğuk gider diyorlar ne yapsak ne etsek? Bilgisi olan güzel anneler teşekkürler şimdiden 😌