Arkadaşlar merhaba birşey soracaktım ben benim dikiş yerimden sızıntı gibi kan geliyor benim deri altı sağ tarafım şişlik var ameliyat sonrası kaldı mosmordum ilaçlarla morluklar geçti hepsi şişlik kaldı iğne oldum antibiyotikli hafif kaldı yine eğer iğne ile geçmez inmezse o şişlik eğitim araştırmada minik açıp orayı çekecekler oradaki kanı şişlik inecekmiş geri dikiş yapacaklar bu işlem nasıl bişe başına gelen varmı yardımcj olabilirmi bana çok korkuyorum strese girdim herşeyim düzeldi iyiyim rahat hareket ediyorum yürüyorum yatıp kalkıyorum artık düzeldim 16 günüm bugün acaba yine öyle ağrım olacakmı yürürken canım yanacakmı orayı çekip aldıklarında fikrim hiç yok