EbrarKerem merhabalar 7 aylık bebegim 3 uyku yapamıyorum uyumuyor iki uykuya mı düşmeliyim iki uyku yapan var mı bu aylar
EbrarKerem 079aslankuzusu nasıl ilerlediniz acaba gece uykusu nasıldı rica etsem paylaşabilir misiniz
079aslankuzusu @"#p25931352 ozamanlar ilk basta zorllsnmıstık ama sonra düzene girmişti ama suanda 10.ayda yine sıkıntlı gecıyo
hestiaone Ayda 3 uykuya düşüp bildiğim kadarıyla 9 aya kadar 3 uyku sonrasında 2 uykuya düşüyor. Biraz erken değil mi dicem ama bebeğin isteğine göre de değişir tabi