21 aylık bi oğlum var çok konuşuyor ama anlamlı kelımesi yok bazen benzetiyor ne olsa anne diye çağırır elımden tutar ne istiyorsa anlatır bi şekilde gösterek normal mi kelimeleri söyleyememesi henüz beraber 5 e kdr fln sayıyoruz ama o çok başka sayıyor mesela herşeye bi ad koymuş anlatıyor ama anlamsız😅 buda konuşma aşaması mıdır yardımcı olmak için ne yapmam gerekir